Ik heb onlangs een behandeling gehad en het was een fantastische ervaring. De sfeer was meteen heel ontspannen, en het personeel was super vriendelijk en professioneel. Ze namen echt de tijd om mijn huid goed te begrijpen en de behandeling was heerlijk. Mijn huid voelde na afloop zijdezacht en echt verfrist aan. Ik ben absoluut tevreden!

Christine Hofman
Client